Obsah

nabídka témat DVPP

Typ: ostatní
nabídka témat DVPP 1 nabídka témat DVPP pro učitele ZŠ a/nebo SŠ pro rok 2020:

1)    V šablonách III pro ZŠ je povinná aktivita 3.II/12 „Projektový den ve výuce“, ke které nabízím seminář, facilitované setkání, konzultace či mentorskou podporu, které by byly zaměřené na podporu při přípravě, ev. na zpětnou vazbu k realizaci projektu.   

2)    Nouzový stav v ČR otevřel cestu pro realizaci DVPP prostřednictvím webinářů, které jsem schopen sestavit a odvést pro většinu nabízených témat i pro mentorskou podporu, ev. sestavit seminář kombinovaný s webináři/distančními aktivitami.

3)    Do nabídky akreditovaných kurzů (v délce 8 hod) mi přibyla čtyři nová témata. 

Nabízím celkem 13 témat akreditovaných MŠMT ČR v délce 8 hodin, 6 témat akreditovaných MŠMT ČR v délce 16 hodin a 9 témat zatím neakreditovaných (viz níže).

 

Pokud byste si chtěli některé z nabízených témat dát do své nabídky a nechat  si je akreditovat, můžete si podrobnější informace stáhnout na: http://jiri_hruska.sweb.cz/kurzy.htm .

Kromě lektorování nabízím své služby v roli mentorakonzultanta či facilitátora, v rámci osobní návštěvy přímo na škole, či distančně přes internet. 

Pokud by vás tato nabídka zaujala, neváhejte mě kontaktovat na:  jiri_hruska@seznam.cz nebo telefonním čísle 732 378 769.  Rád upřesním cokoliv, co Vám nebude jasné!

Předem děkuji za případnou odezvu!

Mgr. Jiří Hruška

Lektorské portfolio viz: http://jiri_hruska.sweb.cz

 

 

Pokud byste chtěli vidět ukázku mé práce, můžete se podívat na webináře, které jsem vedl k tématu „skupinová práce a kooperativní výuka“ na: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=16262 nebo k tématu „formativní hodnocení“ na: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=16280

 

Přehled nabízených témat DVPP pro rok 2020

 

Témata akreditovaná na 8 hodin

·         Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky 

·         Formativní versus sumativní hodnocení 

·         Proč zavádět žákovská portfolia a jak s nimi pracovat? 

·         Proč si vést své profesní portfolio a co by mělo obsahovat? 

·         Projekty a projektové vyučování 

·         Metody aktivního učení   

·         Čtenářská gramotnost  

·         Jak na čtenářské dílny? 

·         Skupinové a kooperativní učení 

·         Strategie řízení výuky 

·         Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem? 

·         Motivace a motivátory 

·         Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech (F, Ch, Př, Z) 

 

Témata akreditovaná na 16 hodin

 

·         Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky 

·         Formativní versus sumativní hodnocení 

·         Projekty a projektové vyučování

·         Metody aktivního učení   

·         Čtenářská gramotnost  

·         Skupinové a kooperativní učení 

 

 

Zatím neakreditovaná témata

·         Úloha jako prostředek pro diferenciaci a individualizaci výuky 

·         Co je to místně zakotvené učení a jaký je jeho význam? 

·         Co je to badatelsky orientovaná výuka a co žákům přináší? 

·         Jak se žáky nastavit třídní pravidla, aby opravdu fungovala? 

·         Co je to podnětné prostředí pro učení a jak ho vytvářet? 

·         Globální výchova aneb jak zavádět průřezová témata RVP do výuky i do života školy? 

·         Jak zavádět environmentální výchovu do výuky i života školy? 

·         Co je to mentoring a jaký je jeho význam v rámci DVPP? 

·         Na co pamatovat, když se rozhodnete lektorovat vzdělávací akce? 

 


Vytvořeno: 23. 4. 2020
Poslední aktualizace: 23. 4. 2020 10:38
Autor: