Obsah

 

Hra Krycí jména

 

MAP IIIaktivity

Příprava MAP IV

mělo by být v MAP +   pokračování

Návrh_MAP IV. text výzvy

Podkladem je základní struktura výzvy MAP II, kdy 

- zeleně jsou uvedeny věci, které jsou navržené k odstranění či úpravě

- fialově jsou uvedeny věci, které v MAP II byly a chceme je ponechat (např. úprava formulace, doplnění...) 

- modře jsou uvedeny věci, které v MAP II chybí a chceme je přidat (např. věci z MAP I, nové na základě zkušenosti...)

 

Obecně úpravy vychází ze shody při setkání v Pardubicích (viz foto flipchart-co by mělo být v MAP -část I a II), kde bylo dohodnuto následující:

Připomínkování/vkládání komentářů, návrhy doplnění  do pondělí 27.6.2022.

Postupy MAPPostupy MAP I

                          Postupy MAP II

                          Postupy MAP III

MAP ZoRPSinspiromat

Tipy na akce MAP  

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CFatdqE2pSKxOBGBEf2Iy2urZtJFX0MdwIhhM-kMFqM/edit?usp=sharing

24.10.2024

Podpora nadání NPI ČR Pardubice II

Převzato z infomailu NPI

Detail

24.10.2024

Snídaňové kluby mění české školy: Nová příručka NPI ČR ukazuje, jak na to

Snídaňové kluby se staly nedílnou součástí českých škol a jejich přínos je stále zřetelnější.

Detail

01.10.2024

Podpora nadání NPI ČR Pardubice

Převzato z infomailu NPI

Detail

06.09.2024

Konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků?  Co říká výzkum?

Konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků?  Co říká výzkum?

Detail

15.07.2024

Školy, do kterých se žáci těší – Inspirace ze škol a pro školy

Nový analyticko-metodický materiál České školní inspekce se zaměřuje na podporu wellbeingu ve školách a přináší pedagogické veřejnosti ucelený pohled na toto téma v národním i mezinárodním kontextu.

Detail