Obsah
Příprava MAP IV
mělo by být v MAP + pokračování
Podkladem je základní struktura výzvy MAP II, kdy
- zeleně jsou uvedeny věci, které jsou navržené k odstranění či úpravě
- fialově jsou uvedeny věci, které v MAP II byly a chceme je ponechat (např. úprava formulace, doplnění...)
- modře jsou uvedeny věci, které v MAP II chybí a chceme je přidat (např. věci z MAP I, nové na základě zkušenosti...)
Obecně úpravy vychází ze shody při setkání v Pardubicích (viz foto flipchart-co by mělo být v MAP -část I a II), kde bylo dohodnuto následující:
Připomínkování/vkládání komentářů, návrhy doplnění do pondělí 27.6.2022.
Postupy MAP: Postupy MAP I
Tipy na akce MAP
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CFatdqE2pSKxOBGBEf2Iy2urZtJFX0MdwIhhM-kMFqM/edit?usp=sharing
14.03.2023
Audit vzdělávacího systému ČR 2022
Představená témata Školy jsou někde přeplněné. Umíme plánovat jejich kapacity? Chybí nám učitelé. Co s tím uděláme? Odkladů školní docházky je příliš. Co je příčinou? Ve školách přibývá žáků-cizinců. Jsme na ně připraveni? Představení Auditu vzdělávacího systému v ČR 2022, které sleduje a refle
21.02.2023
Místních dnů pro klima a energií pomáhají zvýšovat veřejné povědomío tématech, jako je energetická efektivita, využívání obnovitelných zdrojů energie, odolnost vůči změně klimatu a propojení energetiky a změny klimatu, včetně vazby těchto témat k problematice zlepšení kvality ovzduší.
05.02.2023
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky na období 2019-2023
05.02.2023
VYHLÁŠENÍ DOTAČNÍ VÝZVY NA PODPORU ÚČASTI DĚTÍ NA PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ NA ROK 2023