Obsah
Příprava MAP IV
mělo by být v MAP + pokračování
Podkladem je základní struktura výzvy MAP II, kdy
- zeleně jsou uvedeny věci, které jsou navržené k odstranění či úpravě
- fialově jsou uvedeny věci, které v MAP II byly a chceme je ponechat (např. úprava formulace, doplnění...)
- modře jsou uvedeny věci, které v MAP II chybí a chceme je přidat (např. věci z MAP I, nové na základě zkušenosti...)
Obecně úpravy vychází ze shody při setkání v Pardubicích (viz foto flipchart-co by mělo být v MAP -část I a II), kde bylo dohodnuto následující:
Připomínkování/vkládání komentářů, návrhy doplnění do pondělí 27.6.2022.
Postupy MAP: Postupy MAP I
Tipy na akce MAP
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CFatdqE2pSKxOBGBEf2Iy2urZtJFX0MdwIhhM-kMFqM/edit?usp=sharing
24.10.2024
Snídaňové kluby mění české školy: Nová příručka NPI ČR ukazuje, jak na to
Snídaňové kluby se staly nedílnou součástí českých škol a jejich přínos je stále zřetelnější.
06.09.2024
Konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum?
Konference: Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum?
15.07.2024
Školy, do kterých se žáci těší – Inspirace ze škol a pro školy
Nový analyticko-metodický materiál České školní inspekce se zaměřuje na podporu wellbeingu ve školách a přináší pedagogické veřejnosti ucelený pohled na toto téma v národním i mezinárodním kontextu.