15.3. 2017 proběhlo v Chrudimi 3. setkání Řídicího výboru MAP
Prezentace ke stažení zde: Prezentace ze 3.setkání ŘV MAP
Zprávy
Jak mladí lidé přemýšlejí o své budoucnost
Současná krize jako příležitost pro nastartování druhé ekonomické transformace
Dejme světu šanci: Proč naše děti potřebují hlubokou proměnu vzdělávání a mnoho dalších inspirací
celý text
ostatní | 11. 5. 2022 | Autor: E F
Vážení zřizovatelé, zástupci samospráv a odborníci na vzdělávání,
srdečně Vás zveme na konferenci, kterou pořádá EDUin v rámci svého Klubu zřizovatelů ve spolupráci s Českou školní inspekcí.
celý text
ostatní | 25. 4. 2022 | Autor: Správce Webu
ostatní | 19. 4. 2022 | Autor: E F
Praha bude přehlcená, nejvíce zatížen 2. stupeň ZŠ a mateřské školy
celý text
ostatní | 18. 4. 2022 | Autor: Správce Webu
Záznam a výstupy z hromadné konzultace pro IPo MAP – Tabulky investičních priorit 2021 – 2027
celý text
ostatní | 6. 11. 2021 | Autor: M K
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa odborný/á referent/ka v oddělení podpory škol v odboru vzdělávací politiky Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
celý text
ostatní | 7. 6. 2021 | Autor: M K
MŠMT zahájilo pilotáž středního článku podpory | edu.cz
celý text
ostatní | 25. 1. 2021 | Autor: M K
ostatní | 7. 12. 2020 | Autor: M K
Nejde o 50 odstínů šedi , ale naopak dostat se z šedi ven a zkusit splnit 50 výzev pro děti do 12 let.
Mnohé z nich můžeme dokázat i dnes. I v prosinci můžeme třeba vylézt na kopec nebo sestavit krmítko pro ptáky.
Moc pěkná inspirace Ekocentra Huslík.
celý text
ostatní | 7. 12. 2020 | Autor: M K
i vaše staré železo může ještě sloužit ...
celý text
ostatní | 30. 11. 2020 | Autor: M K
“Stát nemá mít monopol na vzdělávání,” říká Michaela Řeřichová, která se angažuje v hnutí Svoboda učení. “Svobodné školy jako jsou třeba Sudbury školy jsou pro mě nádherným modelem funkční organizace společnosti. Je to samosprávná komunita na principech přímé demokracie.
celý text
ostatní | 26. 11. 2020 | Autor: M K
Řídicí orgán OP VVV informuje příjemce o zveřejnění dokumentů k řešení problémů při realizaci projektů OP VVV vzniklých v souvislosti se šířením koronaviru a vyhlášením nouzového stavu. PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZUJEME.
celý text
ostatní | 20. 10. 2020 | Autor: M K
Jak pomáhá ochrana obličeje zastavit šíření epidemie? Lépe, než by se na první pohled zdálo. Lidé totiž často zapomínají na to, jak se ochrana v rámci mezilidských interakcí násobí. V interaktivní prezentaci si vyzkoušejte, proč záleží na tom, kolik lidí nosí roušky a respirátory, i na jejich účinnosti.
celý text
ostatní | 29. 9. 2020 | Autor: M K
EMA je katalog otevřených digitálních vzdělávacích zdrojů
a reputační systém v jednom. Sdružuje informace o digitálních vzdělávacích zdrojích (DVZ) s veřejnou/otevřenou licencí, které jsou uloženy na různých portálech a webech, a umožňuje v nich snadno vyhledávat z jednoho místa. Sbírá od uživatelů názory,komentáře a hodnocení DVZ. Pomáhá kvalitním DVZ získat dobrou reputaci a učitelům usnadňuje výběr.
celý text
ostatní | 8. 9. 2020 | Autor: M K
Obsah přijímacích zkoušek na SŠ by se podle ministra školství Roberta Plagy (ANO) měl změnit. Současné testování podle něj neodpovídá tomu, co a jak se učí děti v moderních školách, podoba zkoušek podle něj nutí rodiče ke vzdělávání potomků v placených kurzech. Ministr proto chce otevřít debatu o mo
celý text
ostatní | 30. 6. 2020 | Autor: M K
NPI ČR Speciál pro podporu výuky na dálku č. 14
celý text
ostatní | 23. 6. 2020 | Autor: M K
SKAV, z. s., byl iniciátorem Memoranda o Partnerství pro vzdělávání 2030+, které 19. 6. 2020 podepsalo sedm významných platforem ve vzdělávání.
celý text
ostatní | 23. 6. 2020 | Autor: M K
Novinky z oblasti společného vzdělávání | červen 2020
celý text
ostatní | 23. 6. 2020 | Autor: M K
NPI ČR Speciál pro podporu výuky na dálku č. 13
celý text
ostatní | 15. 6. 2020 | Autor: M K
ZDARMA-pozvánka na ONLINE seminář/workshop: Sociálně znevýhodnění a offline žáci - "NÁPADNÍK", jak může škola pomoci, když "něco" nefunguje, 23. 6. 2020 (12:00-14:00)
celý text
ostatní | 15. 6. 2020 | Autor: M K
O formativním hodnocení se hodně mluví a píše, co ale vlastně znamená? Spustili jsme k tématu několik aktivit.
celý text
ostatní | 8. 6. 2020 | Autor: M K
ostatní | 8. 6. 2020 | Autor: M K
Také v tomto vydání se věnujeme hodnocení žáků v 2. pololetí tohoto školního roku, ke kterému přinášíme komentovanou vyhlášku MŠMT a webinář vč. rozhovoru z pedagogické praxe. Zajímat Vás může upoutávka na online kurz ke kyberšikaně a vracíme se také k tématu školních družin a zájmového vzdělávání v době epidemie.
Tradičně nechybí ani rubrika ke společnému vzdělávání, aktuální nabídka webinářů NPI ČR a program vysílání ČT2 UčíTelka pro nadcházející týden.
celý text
ostatní | 8. 6. 2020 | Autor: M K
ostatní | 28. 5. 2020 | Autor: M K
V souvislosti s ukončováním školního roku se opět vracíme k tématu hodnocení žáků: přinášíme stanovisko MŠMT, zkušenosti z praxe a také přehled článků a metodik věnovaných formativnímu hodnocení, které jsme v našich Speciálech dosud uveřejnili.
Pozornost tentokrát věnujeme také zájmovému a neformálnímu vzdělávání a prezentujeme zkušenosti a aktivity školních družin a školních klubů, středisek volného času a DDM.
Tradičně přinášíme rubriku ke společnému vzdělávání, aktuální nabídku webinářů NPI ČR a program vysílání ČT2 UčíTelka pro nadcházející týden.
celý text
ostatní | 28. 5. 2020 | Autor: M K
Publikujeme text Martina Ťopka, který shrnuje obavy z toho, jakým způsobem bude možné kombinovat distanční a prezenční formu výuky po částečném znovuotevření škol. Text vyšel 23. dubna na zpravodajském webu iHNed.cz.
celý text
ostatní | 2. 5. 2020 | Autor: M K
ostatní | 28. 4. 2020 | Autor: M K
Tuto otázku nám velmi erudovaně a komplexně zodpověděla ředitelka mateřské školy na Praze 10.
celý text
ostatní | 28. 4. 2020 | Autor: M K
ostatní | 28. 4. 2020 | Autor: M K
Současná krize v souvislosti s pandemií koronaviru dopadá na řadu občanů Česka, na ty sociálně slabé obzvlášť.
celý text
ostatní | 23. 4. 2020 | Autor: M K