Obsah
Nabídka DVPP 2022
Aktuálně pro rok 2022 nabízím celkem 13 témat, která mám akreditována MŠMT ČR v délce 8 hodin, 6 témat v délce 16 hodin a 11 témat zatím neakreditovaných (viz níže).
Všechny potřebné informace naleznete na mých webových stránkách: http://dvpp-hruska.cz
Můžete si zde vybrat a rezervovat termín, zjistit bližší informace k nabízeným tématům (cíle, anotace), lektorské podmínky a požadavky, otevřít mé lektorské portfolio apod.
Uvedená témata nabízím prezenčně jako semináře a většinu z nich i distančně jako webináře, ev. je možné sestavit seminář kombinovaný s webinářem.
Pokud byste si chtěli některé z nabízených témat dát do své nabídky a nechat si je akreditovat, můžete si podrobnější informace k většině z nich stáhnout na výše uvedených webových stránkách, ev. vám je na vyžádání zašlu.
Kromě lektorování nabízím své služby jako mentor, facilitátor, či konzultant v rámci osobních návštěv nebo distančně.
Pokud by vás tato nabídka zaujala, neváhejte mě kontaktovat na: jiri_hruska@seznam.cz nebo telefonním čísle 732 378 769.
Rád upřesním cokoliv, co Vám nebude jasné, a předem děkuji za případnou odezvu!
Pohodový a úspěšný rok 2022 přeje
Mgr. Jiří Hruška
Aktuální nabídka témat DVPP pro rok 2022
Témata akreditovaná na 8 hodin
- Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky
- Formativní versus sumativní hodnocení
- Proč zavádět žákovská portfolia a jak s nimi pracovat?
- Proč si vést své profesní portfolio a co by mělo obsahovat?
- Projekty a projektové vyučování
- Metody aktivního učení
- Čtenářská gramotnost
- Jak na čtenářské dílny?
- Skupinové a kooperativní učení
- Strategie řízení výuky
- Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem?
- Motivace a motivátory
- Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech (F, Ch, Př, Z)
Témata akreditovaná na 16 hodin
- Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky
- Formativní versus sumativní hodnocení
- Projekty a projektové vyučování
- Metody aktivního učení
- Čtenářská gramotnost
- Skupinové a kooperativní učení
Zatím neakreditovaná témata
- Úloha jako prostředek pro diferenciaci a individualizaci výuky
- Co je to místně zakotvené učení a jaký je jeho význam?
- Co je to badatelsky orientovaná výuka a co žákům přináší?
- Matematická gramotnost – jak využívat matematiku v různých předmětech i v životě školy
- Jak se žáky nastavit třídní pravidla, aby opravdu fungovala?
- Třídnické hodiny – sdílení zkušeností z různých škol
- Co je to podnětné prostředí pro učení a jak ho vytvářet?
- Globální výchova aneb jak zavádět průřezová témata RVP do výuky i do života školy?
- Jak zavádět environmentální výchovu do výuky i života školy?
- Co je to mentoring a jaký je jeho význam v rámci DVPP?
- Na co pamatovat, když se rozhodnete lektorovat vzdělávací akce?
Poslední aktualizace: 13. 1. 2022 14:48