Srdečně Vás zveme na online konferenci Jaká podpora pro školy má největší dopad na zlepšování učení žáků? Co říká výzkum? Kdy: 16. 9. 2024 od 14:00 do 16:30 hodin. Jak se přihlásit: Přihláška Co je cílem: 1. Představit výsledky unikátní kanadské studie zaměřené na identifikaci činností, které měly největší dopad na zlepšování učení žáků ve velkém počtu škol najednou. 2. Společně reflektovat, v čem mohou být tyto výzkumně podložené poznatky využitelné v českém kontextu pro zvýšení dopadu Strategie 2030+. PROGRAM: Zahájení Silvie Pýchová / Partnerství pro vzdělávání 2030+ Jak se v Kanadě podařilo během pěti let zlepšit výsledky všech žáků Vladimír Srb / Partnerství pro vzdělávání 2030+ Jaká podpora pro školy má největší dopad na učení žáků / Hlavní zjištění studie Silné školské distrikty a jejich leadership Dominik Dvořák / Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK Panelová diskuze - Dominik Dvořák, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
- Kateřina Konrádová, Učitel naživo
- Ondřej Matějka, NF Eduzměna
- Jiří Nantl, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Iva Stuchlíková, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Akce je součástí série vzdělávacích a konzultačních aktivit zaměřených na řešení otázky, jak v ČR vytvořit efektivní místní školskou správu, která dokáže zlepšovat vzdělávací výsledky, wellbeing a rovné šance dětí a žáků. Výstupy našich aktivit k tomuto tématu naleznete na skolskasprava.cz. Těšíme se na Vás! Tým Partnerství pro vzdělávání 2030+  16.-9.-pozvanka-.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 1.6 MB |