Obsah
KNIŽNÍ INFLUENCERKA: Češi jsou čtenáři. Cpát dětem Babičku je fatální chyba
Co si má čtenář představit pod pojmem knižní influencer? Co takový člověk vlastně dělá?
Influencer je člověk, který v prostředí sociálních sítí figuruje jako zdroj informací a inspirace pro určitou skupinu lidí se stejným zájmem. Má kolem sebe velký okruh lidí, kteří jeho příspěvky sledují a zajímají se o jeho názory a doporučení.
Knihy propagujete hlavně na svém Instagramu, kde máte skoro 65 tisíc sledujících. Kolik z nich podle vás tvoří milovníci knih?
Já bych úplně nedefinovala milovníky knih. Věřím tomu, že vedle velkých milovníků knih jsou tu lidé, kteří prostě mají knihy jako součást svého života. Jsou to lidé, kteří si přečtou třeba dvě knihy ročně, protože otevřou knihu jen před spaním a je to pro ně čistě odpočinek, zábava. To jsou ti lidé, kteří si chodí pro inspiraci, píší dotazy, co si přečíst. Těch je největší procento, vyložených milovníků může být třeba pár tisíc.
Daří se knihy na sociálních sítích propagovat stejně jako ostatní produkty?
Ne. Myslím, že kdybych sdílela jen fotky svého oblečení, zajímalo by to mnohem víc lidí. Třeba oblečení a kosmetiku se daří propagovat lépe, protože to nosí a používá každý, ale knihy každý nečte.
Zdroj a celý článek naleznete ZDE
Poslední aktualizace: 5. 1. 2022 11:51