Obsah

České školství tápe. Chybí vize a podpora učitelů v praxi, říká odbornice

Typ: ostatní
Českému školství chybí vize, která by říkala, k čemu má vzdělávání směřovat. Systém také nedostatečně podporuje učitele v praxi, kde by pedagogové měli mít možnost získat zpětnou vazbu od jiných pedagogů, aby mohli svou práci reflektovat, řekla programová ředitelka projektu Pomáháme školám k úspěchu

Kvalitu českého školství by podle Košťálové mohla zlepšit jednoduchá vize v kombinaci s podporou učitelů přímo ve výuce. Cílem by mělo být například to, aby se děti ve škole učily naplno a s radostí. "Kdyby se toto povedlo, tak věřím tomu, že se výuka u nás bude vylepšovat a děti budou chodit radostněji do školy," uvedla. Učitelé podle ní potřebují vědět, zda jejich metody dětem v učení skutečně pomáhají, nebo zda jen sami mají lepší pocit, že zavedli nějakou novou metodu. "Je třeba reflexe, která se vždycky bude ptát, jak to, co jsme udělali, pomohlo tomu, že se děti budou lépe učit," řekla.

Zdroj a celý článek naleznete ZDE 


Vytvořeno: 13. 11. 2017
Poslední aktualizace: 5. 1. 2022 11:54
Autor: M K