Obsah

Nabídka DVPP 2022

Typ: ostatní
Nabídka DVPP 2022 1 přehled témat DVPP (zejména pro učitele ZŠ a SŠ) pro rok 2022

Aktuálně pro rok 2022 nabízím celkem 13 témat, která mám akreditována MŠMT ČR v délce 8 hodin, 6 témat v délce 16 hodin a 11 témat zatím neakreditovaných (viz níže).

 

Všechny potřebné informace naleznete na mých webových stránkách: http://dvpp-hruska.cz

Můžete si zde vybrat a rezervovat termín, zjistit bližší informace k nabízeným tématům (cíle, anotace), lektorské podmínky a požadavky, otevřít mé lektorské portfolio apod.

 

Uvedená témata nabízím prezenčně jako semináře a většinu z nich i distančně jako webináře, ev. je možné sestavit seminář kombinovaný s webinářem.

 

Pokud byste si chtěli některé z nabízených témat dát do své nabídky a nechat si je akreditovat, můžete si podrobnější informace k většině z nich stáhnout na výše uvedených webových stránkách, ev. vám je na vyžádání zašlu.

 

Kromě lektorování nabízím své služby jako mentorfacilitátor, či konzultant v rámci osobních návštěv nebo distančně.

 

Pokud by vás tato nabídka zaujala, neváhejte mě kontaktovat na:  jiri_hruska@seznam.cz nebo telefonním čísle 732 378 769

 

Rád upřesním cokoliv, co Vám nebude jasné, a předem děkuji za případnou odezvu!

Pohodový a úspěšný rok 2022 přeje

 

Mgr. Jiří Hruška

 

 

Aktuální nabídka témat DVPP pro rok 2022

 

Témata akreditovaná na 8 hodin

  • Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky 
  • Formativní versus sumativní hodnocení 
  • Proč zavádět žákovská portfolia a jak s nimi pracovat? 
  • Proč si vést své profesní portfolio a co by mělo obsahovat? 
  • Projekty a projektové vyučování 
  • Metody aktivního učení   
  • Čtenářská gramotnost  
  • Jak na čtenářské dílny? 
  • Skupinové a kooperativní učení 
  • Strategie řízení výuky 
  • Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem? 
  • Motivace a motivátory 
  • Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech (F, Ch, Př, Z) 

 

Témata akreditovaná na 16 hodin

  • Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky 
  • Formativní versus sumativní hodnocení 
  • Projekty a projektové vyučování
  • Metody aktivního učení   
  • Čtenářská gramotnost  
  • Skupinové a kooperativní učení 

 

Zatím neakreditovaná témata

  • Úloha jako prostředek pro diferenciaci a individualizaci výuky 
  • Co je to místně zakotvené učení a jaký je jeho význam? 
  • Co je to badatelsky orientovaná výuka a co žákům přináší? 
  • Matematická gramotnost – jak využívat matematiku v různých předmětech i v životě školy
  • Jak se žáky nastavit třídní pravidla, aby opravdu fungovala? 
  • Třídnické hodiny – sdílení zkušeností z různých škol
  • Co je to podnětné prostředí pro učení a jak ho vytvářet? 
  • Globální výchova aneb jak zavádět průřezová témata RVP do výuky i do života školy? 
  • Jak zavádět environmentální výchovu do výuky i života školy? 
  • Co je to mentoring a jaký je jeho význam v rámci DVPP? 
  • Na co pamatovat, když se rozhodnete lektorovat vzdělávací akce? 

Vytvořeno: 13. 1. 2022
Poslední aktualizace: 13. 1. 2022 14:48
Autor: