Obsah

Jak "vedení ze středu" pomáhá zlepšovat učení dětí?

Typ: ostatní
Jak "vedení ze středu" pomáhá zlepšovat učení dětí? 1 Tento rozhovor vznikl uprostřed pandemie koronaviru, v dubnu 2020. Ptáme se v něm zejména na funkci středního článku vedení škol a na to, jak podpořit zlepšování učení dětí a jejich wellbeing.

Ptáme se Andyho Hargreavese, který působí jako výzkumný pracovník na Lynch School of Education (Boston College) a je držitelem hostujících a čestných profesur na University of Ottawa, University of Hong Kong, waleské Swansea University a norské University of Stavanger. Je také bývalým prezidentem Mezinárodního kongresu efektivity a zlepšování škol a zakládajícím šéfredaktorem periodika Journal of Professional Capital and Community. Působil jako poradce premiérky kanadské provincie Ontario pro vzdělávání a momentálně plní tuto funkci u premiérky Skotska. Je též zakladatelem ARC Education – skupiny zemí usilujících o široce pojatou excelenci, rovnost, wellbeing, inkluzi, demokracii a lidská práva (www.atrico.org).

Zdroj a video s titulky je možné shlédnout ZDE

 

 


Vytvořeno: 30. 6. 2020
Poslední aktualizace: 30. 6. 2020 20:53
Autor: