Obsah

SEKUNDÁRNÍ ANALÝZA - PODMÍNKY PRO DISTANČNÍ VÝUKU ČESKÝCH ŽÁKŮ V MEZINÁRODNÍM SROVNÁNÍ

Typ: ostatní
SEKUNDÁRNÍ ANALÝZA - PODMÍNKY PRO DISTANČNÍ VÝUKU ČESKÝCH ŽÁKŮ V MEZINÁRODNÍM SROVNÁNÍ 1 Po nástupu pandemie nemoci covid-19 se problematikou vzdělávání na dálku kromě národních institucí zabývaly také mezinárodní instituce působící v oblasti vzdělávání, dominantně např. OECD. Navíc jsou k dispozici také zjištění z dřívějších aktivit OECD reflektující situaci před nástupem pandemie nemoci covid-19 a poskytující důležité vstupní informace o podmínkách pro realizaci distančního vzdělávání.

Po nástupu pandemie nemoci covid-19 se problematikou vzdělávání na dálku kromě národních institucí zabývaly také mezinárodní instituce působící v oblasti vzdělávání, dominantně např. OECD. Navíc jsou k dispozici také zjištění z dřívějších aktivit OECD reflektující situaci před nástupem pandemie nemoci covid-19 a poskytující důležité vstupní informace o podmínkách pro realizaci distančního vzdělávání. 

V návaznosti na zjištění České školní inspekce učiněná v rámci tematicky orientovaných aktivit sledujících různé aspekty distančního vzdělávání na ZŠ a SŠ zpracovala Česká školní inspekce sekundární analýzu zaměřenou na podmínky českých žáků pro distanční výuku v mezinárodním srovnání a komparovala národní data a informace s vhodnými mezinárodními podklady dle zjištění z PISA 2018 a doplňkově také dle zjištění z TIMSS 2019 a TALIS 2018. Konkrétním zájmem České školní inspekce v rámci této sekundární analýzy jsou zjištění vážící se k materiálním podmínkám pro vzdělávání s důrazem na ICT vybavení škol a domácností žáků a také připravenosti učitelů využívat ICT při distanční výuce.

Zdroj a více informací naleznete ZDE

 

PODMÍNKY PRO DISTANČNÍ VÝUKU ČESKÝCH ŽÁKŮ V MEZINÁRODNÍM SROVNÁNÍ

 


Vytvořeno: 8. 2. 2021
Poslední aktualizace: 8. 2. 2021 11:28
Autor: