Obsah
ODBORNÝ PANEL SYPO - 5.6.2019
- termín konání dalšího Odborného panelu projektu SYSTÉM PODPORY PROFESNÍHO ROZVOJE UČITELŮ A ŘEDITELŮ (SYPO).
Odborný panel se dle avíza na posledním Odborném panelu uskuteční dne 5. 6. 2019 od 10:00 – 16:00 na centrálním pracovišti NIDV v Konferenčním centru - Senovážné náměstí 25, Praha 1.
Detailní program a obsah jednání Vám bude zaslán před vlastním konáním Odborného panelu.
Prezentace a další materiály z Odb. panelu SYPO 27.2.2019.zip
Řízení školy
Aktuality
22.02.2021
Jak bude vypadat škola budoucnosti? Výuka ve třídě i online, shodují se učitelé s IT odborníky
To, co by trvalo roky, šlo najednou za několik měsíců. Během nich si učitelé osvojili používání celé řady IT nástrojů. Vývojáři je navíc dokázali v rekordně krátké době přizpůsobit novým požadavkům. Představa, jak bude fungovat škola budoucnosti, díky tomu letos dostala velmi konkrétní podobu.
22.02.2021
Děti jako vládní priorita - apel
České pojetí nouzového stavu doprovázené opakovaným plošným uzavřením škol, omezením zájmového i neformálního vzdělávání a sociálních kontaktů těžce dopadá na všechny děti, na přibližně 10 % nejvíce ohrožených dětí má však fatální dopady.
11.02.2021
Vzdělávací program Varianty spustil interaktivní online kurz S asistenty k lepší škole.
08.02.2021
SEKUNDÁRNÍ ANALÝZA - PODMÍNKY PRO DISTANČNÍ VÝUKU ČESKÝCH ŽÁKŮ V MEZINÁRODNÍM SROVNÁNÍ
Po nástupu pandemie nemoci covid-19 se problematikou vzdělávání na dálku kromě národních institucí zabývaly také mezinárodní instituce působící v oblasti vzdělávání, dominantně např. OECD. Navíc jsou k dispozici také zjištění z dřívějších aktivit OECD reflektující situaci před nástupem pandemie nemoci covid-19 a poskytující důležité vstupní informace o podmínkách pro realizaci distančního vzdělávání.
IPo MAP Pardubice
- Prezentace IPoMAP Pardubice 9.4.2019
- Zapojení agentury při tvorbě inkluzivních plánů a koncepcí
- PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
- ČŠI Shrnutí gramotnosti
- Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
- Program - Minikonference Odborného panelu čtenářské gramotnosti